Класна година «Дніпропетровськ – наш рідний дім»

Мета: показати значимість Батьківщини для кожної людини.

Задачі:

  • Разом з учнями прийти до висновку, що краса нашого міста залежить саме від них;
  • Навчити учнів берегти своє місто, школу, клас;
  • Сприяти розвитку любові до рідного міста, школи, класу..

Оснащення: аркуші паперу А-4, фломастери, ватман, магніти, клей, скотч, різнокольорові трикутники, таблички з основними означеннями, вірші, фотокартки старого міста.

Хід тренінгу:

І. Знайомство

Добрий день! Сьогодні, 1 вересня, ми проводимо з вами нашу першу класну годину. Тема її «Дніпропетровськ – наш рідний дім»

Проведемо ми її у формі тренінгу.

Тренінг –  це урок активної міркувальномовленевої  діяльності учнів

Нагадаємо правила тренінгу.

Правила роботи
Тактовність
Розсудливість
Адекватність
Добровільна участь
Правило однієї піднятої руки
Незалежність
Активність

Якщо ви бажаєте щось додати, будь-ласка.

За що люди люблять міста, в яких вони живуть? За красу та мальовничість їх вулиць і проспектів, парків та скверів, за те що ці місця затишні і приязні, вони щедро дарують стільки приємностей та добра, що їх сповна вистачає, аби почувати себе щасливою і не обділеною долею людиною

А зараз давайте привітаємось, і скажемо, за що ми любимо своє рідне місто.

Добрий день. Мене звуть Ольга. Я люблю Дніпропетровськ , тому що це красиве, величне місто, і воно дарує мені спокій та затишок. 

ВО СЛАВУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

В гербі твоєму поєднались міцно

Козацька шабля й жита колосок.

Ти – місто, де судилось народитись –

Мій Січеславе, мій Дніпропетровськ!

Дніпропетровськ – то сплав труда – і мислі,

І старт ракет в космічну мирну даль.

Хай золотою райдугою чистою

Над степом сяє скіфська пектораль!

Чавун і сталь – твоє багатство й слава,

Мистецтва плин від щедрої руки.

Ти – міць і слава нашої держави,

Бо тут живуть завзяті козаки.

Ряснить акацій біло пінна злива,

Стоїть Собор Олеся Гончара.

Рости і квітни, промислове диво,

Всеукраїнська житнице на берегах Дніпра!

 ІІ. Вправа «Я знаю свій город»

мета: визначити, хто з дітей краще знає історію свого міста.

Хід вправи

Будь який дім нашого міста має свою історію. Чи знаєте ви, який вигляд мало місто багато років тому.   

Ми об’єднуємося у групи. Кожна з груп отримує 6 зображень рідного міста, які були зроблені багато років тому. Ваша задача: вгадати кожний куточок рідного міста.

Снимок

Рухлива частина:

Я могу махать рукой,

Я могу крутить ногой,

Я могу в ладоши хлопать,

Я могу ногами топать,

Я могу присесть и встать

И сначала все начать.

ІІ. Вправа «місто моєї мрії»

Мета: активувати бачення учасниками міста своє мрії, показати, що це залежить від них

Хід вправи

Учасники об’єднуються  у три – чотири групи (різнокольорові фігурки), кожна з яких отримують завдання: на ватмані зобразити “Місто моєї мрії”. Написати, яким чином можна досягти своєї мрії.

Висновок :

Ми провели з вами чудову класну годину. Можливо, у когось з вас змінилося думка про рідне місто. Я маю надію, що ми будемо оберігати своє місто, та прикрашати його. А починати треба з свого класу, школи.

Leave a Reply

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.