Мета: показати значимість Батьківщини для кожної людини.
Задачі:
- Разом з учнями прийти до висновку, що краса нашого міста залежить саме від них;
- Навчити учнів берегти своє місто, школу, клас;
- Сприяти розвитку любові до рідного міста, школи, класу..
Оснащення: аркуші паперу А-4, фломастери, ватман, магніти, клей, скотч, різнокольорові трикутники, таблички з основними означеннями, вірші, фотокартки старого міста.
Хід тренінгу:
І. Знайомство
Добрий день! Сьогодні, 1 вересня, ми проводимо з вами нашу першу класну годину. Тема її «Дніпропетровськ – наш рідний дім»
Проведемо ми її у формі тренінгу.
Тренінг – це урок активної міркувальномовленевої діяльності учнів
Нагадаємо правила тренінгу.
Правила роботи |
Тактовність |
Розсудливість |
Адекватність |
Добровільна участь |
Правило однієї піднятої руки |
Незалежність |
Активність |
Якщо ви бажаєте щось додати, будь-ласка.
За що люди люблять міста, в яких вони живуть? За красу та мальовничість їх вулиць і проспектів, парків та скверів, за те що ці місця затишні і приязні, вони щедро дарують стільки приємностей та добра, що їх сповна вистачає, аби почувати себе щасливою і не обділеною долею людиною
А зараз давайте привітаємось, і скажемо, за що ми любимо своє рідне місто.
Добрий день. Мене звуть Ольга. Я люблю Дніпропетровськ , тому що це красиве, величне місто, і воно дарує мені спокій та затишок.
ВО СЛАВУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА
В гербі твоєму поєднались міцно
Козацька шабля й жита колосок.
Ти – місто, де судилось народитись –
Мій Січеславе, мій Дніпропетровськ!
Дніпропетровськ – то сплав труда – і мислі,
І старт ракет в космічну мирну даль.
Хай золотою райдугою чистою
Над степом сяє скіфська пектораль!
Чавун і сталь – твоє багатство й слава,
Мистецтва плин від щедрої руки.
Ти – міць і слава нашої держави,
Бо тут живуть завзяті козаки.
Ряснить акацій біло пінна злива,
Стоїть Собор Олеся Гончара.
Рости і квітни, промислове диво,
Всеукраїнська житнице на берегах Дніпра!
ІІ. Вправа «Я знаю свій город»
мета: визначити, хто з дітей краще знає історію свого міста.
Хід вправи
Будь який дім нашого міста має свою історію. Чи знаєте ви, який вигляд мало місто багато років тому.
Ми об’єднуємося у групи. Кожна з груп отримує 6 зображень рідного міста, які були зроблені багато років тому. Ваша задача: вгадати кожний куточок рідного міста.
Рухлива частина:
Я могу махать рукой,
Я могу крутить ногой,
Я могу в ладоши хлопать,
Я могу ногами топать,
Я могу присесть и встать
И сначала все начать.
ІІ. Вправа «місто моєї мрії»
Мета: активувати бачення учасниками міста своє мрії, показати, що це залежить від них
Хід вправи
Учасники об’єднуються у три – чотири групи (різнокольорові фігурки), кожна з яких отримують завдання: на ватмані зобразити “Місто моєї мрії”. Написати, яким чином можна досягти своєї мрії.
Висновок :
Ми провели з вами чудову класну годину. Можливо, у когось з вас змінилося думка про рідне місто. Я маю надію, що ми будемо оберігати своє місто, та прикрашати його. А починати треба з свого класу, школи.